Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch 0161 78 50 20.

Hoe kan ik bestellen?

Het huren van goederen gaat het gemakkelijkst via onze website, zowel particulier als zakelijk.

U voegt een artikel toe aan uw winkelwagen. Voor het toevoegen van een artikel willen wij graag weten wat de gebruiksdag(en) zijn. Bij de huurperiode geeft u de exacte dag(en) op wanneer uw feest of evenement is. Er staan alleen verschillende datums bij "gebruik van" en "gebruik tot en met" als uw feest of evenement langer duurt dan één dag. Als u alle artikelen heeft toegevoegd, kunt u de winkelwagen afronden. U kunt direct een bestelling plaatsen of eerst een offerte aanvragen. Na het indienen van de aanvraag nemen wij zo snel mogelijk contact met u op met alles wat beschikbaar is in uw huurperiode. Indien de offerte akkoord is ontvangen wij graag een schriftelijke bevestiging. Wij raden aan om zo snel mogelijk een offerte te accorderen, de goederen zijn pas definitief voor u gereserveerd als wij u een opdrachtbevestiging hebben toegestuurd.

Heeft u een afwijkende aanvraag of specifieke wensen? Dan kunt u het beste het contactformulier invullen of rechtstreeks mailen naar info@degroene3hoek.nl.

____________________________________________________________________________

Hoeveel zijn de bezorgkosten?

Binnen de straal van 15 km rekenen wij € 27,50 bezorgkosten. Dit is voor het halen en brengen van de goederen. Daar vallen onder andere de volgende plaatsen onder:
• Alphen (NB)
• Chaam
• Dongen
• Gilze
• Goirle
• Hulten
• Molenschot
• Riel
• Rijen
• Tilburg-Reeshof, en vele andere plaatsen.

Geen zorgen, ook verder weg bezorgen wij. Deze kosten worden berekend in het offerte traject.

Let op, voor tent aanvragen rekenen wij andere bezorgkosten. Deze kosten zijn op basis van het aantal kilometers en wagens, maar ook het aantal personeel voor het op- en afbouwen van de tent.

____________________________________________________________________________

Wanneer kunnen de bestelde goederen worden bezorgd?

Onze standaard bezorgtijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur (hetzelfde geldt voor het op en afbouwen van een tent). Het is niet mogelijk om een specifieke tijd af te spreken. Wel kunt u een voorkeur voor de ochtend of middag opgeven. Of u kunt aangeven dat u van te voren gebeld wilt worden als de chauffeur eraan komt.

Mocht er niemand aanwezig kunnen zijn op de dag van levering of retour halen kunnen wij ook:
• De goederen in de tuin zetten/ophalen (alleen beschut of bij droog weer, geheel voor uw verantwoordelijkheid)
• De buren de deur laten open doen
• De goederen bij de buren zetten/ophalen

De goederen dienen op de ophaaldag vanaf 08.00 uur gesorteerd, gereinigd en gestapeld op de rolcontainers gereed te staan. De tent moet geleegd zijn voor de overeengekomen afbouwdag.

Op verzoek kunnen wij ook buiten onze openingstijden bezorgen. Neem in dat geval contact met ons op.

____________________________________________________________________________

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling als volgt betalen:
• Voor levering via factuur (incl. betaallink)
• Gepast contant bij aflevering of bij het ophalen
• Na levering per factuur (enkel na goedkeuring)

____________________________________________________________________________

Moet ik extra betalen voor het huren in het weekend?

U hoeft niks extra's te betalen als u de goederen alleen op zaterdag of zondag nodig heeft. U betaald enkel voor de gebruiksdag (geef dit goed aan bij het bestellen). Wij zullen doorgaans de goederen op vrijdag leveren en maandag ophalen, hetzelfde geldt voor het op en afbouwen van een tent. We behouden echter ons het recht voor om op zaterdag en zondag te bezorgen/op te halen.

____________________________________________________________________________

Waar kan ik de bestelde goederen ophalen?

Op doordeweekse dagen kunt u de goederen ophalen in Gilze, Tilburgsebaan 8 (onze ingang zit naast het tankstation). Voor het ophalen dient u een geldig legitimatiebewijs/rijbewijs mee te nemen. In het weekend kunt u de goederen alleen in onderlinge afstemming ophalen. Wees er wel van bewust dat u vervoersmiddel groot genoeg moet zijn om de goederen zorgvuldig mee te nemen.

____________________________________________________________________________

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Vanwege drukte in bepaalde periodes (carnaval, zomermaanden, kerstperiode) raden wij aan om tijdig te reserveren. Dit om teleurstellingen te voorkomen. U kunt alvast het minimum aantal reserveren en weersafhankelijke goederen in optie laten zetten. Dit kan later aangepast worden naar definitieve aantallen.

____________________________________________________________________________

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Tot 1 week voor de huurdatum kunt u uw bestelling wijzigen. Eén of meerdere artikelen bijbestellen kan tot 1 dag voor levering (indien beschikbaar).

Voor annuleringen kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. De annuleringskosten zijn afhankelijk van het aantal dagen tot aan de leverdatum en de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest (en niet meer verhuurd kunnen worden aan andere klanten).

____________________________________________________________________________

Moet het serviesgoed schoon terug ingeleverd worden?

Serviesgoed en glaswerk mag ongewassen retour (zonder extra kosten). We vragen u wel om het serviesgoed schraapschoon en in dezelfde verpakking te retourneren zoals bij de levering. Het glaswerk kunt u omgekeerd in de krat plaatsen.

____________________________________________________________________________

Hoelang kan ik de goederen huren?

De prijzen op onze website gaan uit van 1 dag gebruik. Uiteraard kunt u de goederen ook langer huren. In dat geval betaalt u voor de 1e dag 100% van de prijs en voor elke volgende dag 24% van diezelfde prijs.

____________________________________________________________________________

Bouwen jullie ook op?

Wij leveren de goederen af op rolcontainers (op de begane grond). Alleen tenten bouwen we standaard op, dit mag u vanwege veiligheidsrisico’s niet zelf doen. Indien u wenst dat wij de goederen ophangen, opbouwen of leggen, is dit natuurlijk ook mogelijk, alleen tegen meerprijs en in onderlinge afstemming vooraf.

____________________________________________________________________________

Wat als er iets kapot gaat?

Indien goederen kapot gaan of niet retour komen brengen wij hiervoor kosten in rekening. Wij rekenen hiervoor de huurprijs plus de bruto inkoopprijs.

____________________________________________________________________________

In wat voor staat zijn de gehuurde goederen?

Al onze goederen worden steeds met de grootste zorg vervoerd, gecontroleerd en bewaard. U dient er echter wel rekening mee te houden dat de goederen niet altijd in nieuwstaat verkeren.

____________________________________________________________________________

Is er een minimum orderbedrag?

Alleen voor het huren van tenten hanteren wij een minimum orderbedrag van € 450,- excl. BTW. U kunt de tent aanvullen met bijvoorbeeld een vloer, verlichting, meubilair of glaswerk.

Let op, de ruimte waar de tent komt te staan dient vrij te zijn van tuinsets, bomen, speeltoestellen, etc.